9. Garantir una administració propera, participativa i eficient
9.1. Elaborar una estratègia de comunicació per tal de millorar i coordinar la comunicació interna i externa
- Establir una estratègia comunicativa comuna que doni una visió actualitzada i entenedora de l’activitat de l’Ajuntament.
- Elaborar una nova pàgina web municipal amb una vocació pedagògica,divulgativa i informativa.
- Millorar el catàleg i cartes de serveis per tal que la ciutadania conegui els diferents serveis de l’Ajuntament i com fer-ne ús.
- Revisar i adaptar els documents informatius municipals per tal que siguin comprensibles per a tothom.
- Actualitzar la imatge corporativa de l’Ajuntament, atenint-nos a les noves eines i mitjans comunicatius existents.
9.2. Fer efectiva la transparència municipal i el retiment de comptes
- Elaborar i aprovar l’Ordenança de Transparència, Govern Obert i Administració digital.
- Generar i publicar dades amb l’objectiu del retiment de comptes de manera actualitzada.
- Redactar i implementar el codi de conducta dels càrrecs electes i alts càrrecs de l’Ajuntament.
- Elaborar un portal per fer un seguiment de l’estat d’execució del Pla d’Actuació Municipal (PAM).
9.3. Promoure una administració de qualitat
- Redactar un protocol intern d’actuació i resposta de les peticions.
- Adequar l’organització municipal per garantir una gestió més eficient dels recursos interns.