Disponible l'Estudi preliminar dels grafits històrics de la Doma

Última revisió 01-12-2025 14:02
03/12/2025

Al Centre de Documentació Històrica, ja podeu consultar l'estudi sobre els grafits trobats a l'església de la Doma, que es va presentar diumenge 30 de novembre.

El dia 30 de novembre de 2025 es van presentar els resultats de l'estudi preliminar dels grafits històrics localitzats l'any 2022 a la zona del cor de l'església de Sant Esteve de la Doma, a la Garriga. L'estudi ha estat realitzat pels historiadors Jordi Llimargas i Jaume Oliver i el podeu descarregar en el web de Centre de Documentació Història.

Així mateix, també s'ofereixen altres continguts d'interès relacionats amb aquest estudi:

  • La presentació utilitzada a la presentació de l'estudi, el dia 30 de novembre de 2025.
  • La memòria de la intervenció de consolidació dels revestiments interior de l'església, realitzada l'any 2022 per Débora Iglesias i Isabel Parra, en el decurs e la qual es van localitzar els grafits.
  • L'anàlisi dels revestiments on s'han localitzat els grafits, realitzat l'any 2022 pel Laboratori de materials de l'EPSEB, de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • La documentació dels grafits realitzada l'any 2024 per la restauradora Laura Aymerich.