Oblideu-vos del paper
L' e.FACT servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes i els seus proveïdors per a la recepció de les factures electròniques .
Beneficis de la factura electrònica:
Per als proveïdors:
- Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual).
- Registre d'entrada de les factures electròniques per part de las administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l´inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.
Per a les administracions públiques:
- La reducció dels temps de tramitació interna en cada administració.
- L'anticipació dels seus plans de Tresoreria ja que les obligacions de pagament poden veure's de forma anticipada i automatitzada a partir del moment en el que s'efectuen els serveis o es lliuren els subministraments.
- La major eficiència en la gestió, auditoria i inspecció.
- L'estalvi d'espai i gestió més efectiva de l'arxiu. Eliminació de l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper.
Envia la teva factura electrònica a l'Ajuntament
CODI DIR 3 - L01080885 (oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora)
Darrera actualització: 22.09.2017 | 12:51
Darrera actualització: 22.09.2017 | 12:51