Del 5 de maig al 8 de juny, es duran a terme les inscripcions al casal municipal d’estiu i al Quercus, que enguany compten amb una nova tarifació progressiva.
Les inscripcions al Casal Municipal de Lleure, que porta per títol “El Club dels Exploradors”, i al Quercus es faran del 5 de maig al 8 de juny, de forma presencial, de dilluns a divendres, de 10 a 18 hores, al local d’Isotropic (c. Abadessa Emma, 9-11 local 5), o de forma telemàtica a www.isotropic.cat/lagarriga.
En tots dos s’aplicarà la tarifació progressiva, que enguany passa de 9 a 4 trams, amb un ajustament de les rendes familiars. La sol·licitud corresponent es pot fer fins al dia 15 de maig.
Es vol així simplificar el sistema de tarifes, garantir la sostenibilitat del sistema de preus públics, i mantenir l’equitat i justícia social modificant els topalls de les rendes familiars amb aquestes criteris, per tal d’assegurar que dita tarifació progressiva continuï beneficiant a qui més ho necessiti.