Ajuts de menjador escolar per al curs 2021 / 2022 (CCVO)

El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha aprovat les Bases reguladores dels ajuts de menjador escolar per al proper curs 2021 / 2022. Aquestes bases regulen la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts de menjador als alumnes que estiguin matriculats a un centre escolar del Vallès Oriental sostingut amb fons públics.

Termini presentació sol.licituds: del 15 de juny al 12 de juliol de 2021 (ambdós inclosos). També es poden presentar sol·licituds sobrevingudes al llarg del curs, les quals es resolen en funció de la data que determini l’òrgan de govern del Consell Comarcal del Vallès Oriental.

 

En el cas de tramitació presencial s'ha de demanar CITA PRÈVIA a través de https://citaprevia.ubintia.com/lagarriga/#nbb o trucant al 93 860 50 50

Qui el pot demanar?

Poden presentar la sol·licitud els pares, mares, tutors/es legals o persones encarregades de la guarda de les persones destinatàries.

Quan es dóna resposta?

El termini màxim per resoldre la sol·licitud és de 6 mesos des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si després d'aquest termini no hi ha resolució, aquesta s'entén desestimada (en els darrers cursos, el Consell Comarcal ha resolt l'aprovació i denegació dels ajuts en el ple de setembre, just abans d'iniciar-se el curs escolar).

Documentació necessària?

 Formulari específic de sol.licitudJunt amb l'imprès de sol·licitud cal adjuntar documentació obligatòria i, si és el cas, també complementària.

 Fulletó informatiu



Canals de tramitació

PresencialmentOficina d'Atenció a la CiutadaniaPlaça de l'Església, 208530 - La Garriga (Barcelona)
TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Per a la tramitació telemàtica, s'hauran de complimentar els camps de la instància genèrica, adjuntar el formulari específic de sol·licitud degudament complimentat i tota la documentació requerida a l'apartat anterior.
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 28-06-2021 09:23