Factura electrònica

Oblideu-vos del paper

L'e.FACT és el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes i els seus proveïdors per a la recepció de les factures electròniques .

Beneficis de la factura electrònica:

Per als proveïdors:

  • Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual).
  • Registre d'entrada de les factures electròniques per part de las administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
  • Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l´inici de còmput dels terminis de cobrament.
  • Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.

Per a les administracions públiques:

  • La reducció dels temps de tramitació interna en cada administració.
  • L'anticipació dels seus plans de Tresoreria ja que les obligacions de pagament poden veure's de forma anticipada i automatitzada a partir del moment en el que s'efectuen els serveis o es lliuren els subministraments.
  • La major eficiència en la gestió, auditoria i inspecció.
  • L'estalvi d'espai i gestió més efectiva de l'arxiu. Eliminació de l'obligatorietat d'imprimir les factures en paper

 

Per enviar la teva factura només cal que entris a l'enllaç adjunt i utilitzis el codi següent:

CODI DIR 3 - L01080885   

Oficina comptable: L01080885

Òrgan gestor: L01080885

Unitat tramitadora: L01080885 

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 22-11-2019 13:36