L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei d’atenció gratuït en matèria de consum per a les persones residents a La Garriga, o que siguin de fora i hagin tingut un problema amb un establiment del municipi.

SERVEIS QUE OFEREIX:

  • Atenció personalitzada de consultes, per via telemàtica o presencial.
  • Recepció, gestió i resolució de les queixes i reclamacions de les persones consumidores.
  • Mediació entre les parts per a la resolució de conflictes en matèria de consum.
  • Tramitació de denúncies davant dels organismes competents.
  • Avisos i recomanacions sobre les principals novetats, alertes, estafes en matèria de consum, a través dels mitjans de comunicació locals.
  • Campanyes informatives dirigides a les persones consumidores perquè coneguin i exerceixin els seus drets i deures.
  • Fomentar el consum responsable i de proximitat.
  • Documentació i material especialitzat a disposició de totes les persones que ho sol·licitin: legislació, fullets informatius, material didàctic...
  • Col·laboració amb la Junta Arbitral de Consum.
  • Col·laboració amb les associacions de consumidors.

HORARI I CONTACTE:
Cada dimarts de 10h a 14h.
Edifici de l’Ajuntament de La Garriga
Plaça de l’Església, nº2.
938605050
consum@ajlagarriga.cat

ENLLAÇOS D’INTERÉS:
Banc d'Espanya

Secretària d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació (SETSI).

Unió de Consumidors de Catalunya-UCC

Notícies

  • 6 de febrer de 2018 El pressupost 2018 creix un 6% pressupostos

    El pressupost municipal per aquest 2018 augmenta un 6% i se situa en 18.678.125 euros

     

  • 5 d'octubre de 2017 Assessorament sobre clàusules abusives servei assessorament habitatge

    L'Ajuntament de la Garriga comptarà a partir d'avui, 5 d'octubre, amb un servei d'assesorament i orientació jurídica en matèria de clàusules abusives.

  • 12 de juliol de 2017 Digitalització dels tràmits administratius gestor documental la garriga

    Per tal d'aconseguir un A juntament més àgil i transparent, des d'inici del mes de juny es va implantar un nou programa de gestor d'expedients electrònics.

  • 27 de febrer de 2017 Assesorament sobre les clàusules sòl Clàusules sòl

    La Sala de Plens de l’Ajuntament acollirà el 7 de març a les 19.30 hores una sessió informativa sobre les clàusules sòl organitzada amb el suport de la Diputació de Barcelona. 

  • 30 de gener de 2017 L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, un servei obert a la ciutadania consum

    L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït que ofereix l’Ajuntament al conjunt de la ciutadania de la Garriga. A través d’aquesta oficina, un tècnic especialista de la Unió de Consumidors de Catalunya (UCC) assessora i brinda assessorament a les persones que ho necessiten.

Activitats

Darrera actualització: 02.06.2016 | 12:22