Servei d'arxiu municipal

L’Arxiu ha de vetllar per la protecció, recuperació i difusió de tot aquest patrimoni al temps que col·labora en una gestió administrativa transparent i eficaç i garanteix el dret d’accés a la informació de la ciutadania.

Serveis:

  • Consulta de documentació.
  • Reproducció de documents, sempre que no es perjudiqui la seva conservació i integritat.
  • Assessorament històric.
  • Assessorament al tractament de la documentació de caràcter privat: familiar, empreses, entitats.
  • Visites concertades per a escolars de primària i de secundària o grups interessats a conèixer l'Arxiu i el seu funcionament.
  • Préstec documental per a activitats de difusió cultural organitzades per altres institucions.
  • Formació d'estudiants en pràctiques.

Funcions:

  • Definir, implantar i mantenir el sistema únic de gestió de la documentació administrativa municipal.
  • Assessorar les àrees administratives de l’Ajuntament en l´organització i tractament de la documentació municipal.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 06-05-2019 12:54

Vídeos

VOTV - La Garriga ja compta amb una arxivera municipal