L'Ajuntament resol consultes sobre consum

Última revisió 08-04-2020 09:15
08/04/2020

L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC) de la Garriga ofereix, aquests dies, atenció telefònica i telemàtica.

Les consultes es poden feral telèfon 93 454 67 76 i a l’adreça electrònica consum@ajlagarriga.cat.

L’horari d’atenció el públic és de dilluns a divendres (excepte festius) de 10 a 14 h.

L'OMIC és un servei d’atenció gratuït en matèria de consum per a residents a la Garriga, i també per a qui hagi tingut un problema amb un establiment del municipi.

Entre els serveis de l'OMIC hi figuren:

  • Gestionar les reclamacions per mitjà de la mediació en matèria de consum.
  • Informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures i les formes d'exercir-los.
  • Rebre i tramitar les queixes, reclamacions i denúncies de les persones consumidores.

Més informació aquí.